Dagen före julafton..

Min dag har spenderats med Rikard. Det blev mestadels filmtittande, ovanligtovanligt. Skoj var det iallafall, dig har man saknat va.
     Ikväll ska jag nog bara sitta framför tvn och ta det lugnt med pappa och kissemissarna. Kan behövas innan de närmsta dagarna. Ska jag vara ärlig så är jag nog lite spänd inför imorgon. Det är ju trots allt julafton då. Dock utan snö, lite tråkigt.
Nu ska jag hem till mamma och slå in julklapparna ! PUSS


Snyggingen Ellen från gårdagens kväll !


Är Bianca inte lite söt? haha.

Kommentarer
Postat av: ellen

Haha fanns det ingen liiiite snyggare bild på mig från igår?! :P Du får skicka de andra.. Annars så bjuder vi på den..

2008-12-23 @ 22:35:08
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0