Duktig flicka

Imorse gick jag upp tidigt. Det var dags för julshopping och gymträning med Vivvi. Vi sprang runt på stan i någon timme, hittade iallafall några julklappar och sen tog jag en glass på donken innan vi åkte vidare till gymmet. Träningen gick som vanligt. Gud vad jag längtar tills min rygg slutar göra ont! Just nu kan jag alltså inte träna ryggen alls utan att behöva krypa ut från gymmet sen. Uschusch.
     På vägen hem såg jag sötaste paret ever på tunnelbanan. Snacka om att man saknar det. Sen upptäckte jag, när dom gick av, att jag kände dom, haha. Det kändes lite udda. Menmen, dom kände ändå inte igen mig. Thank god.
När jag väl kom hem möttes jag av överkeliga katter och massa julgodis. Mysigt!

Men med tanke på att jag har två redovisningar, en inlämmning och två prov i veckan borde jag verkligen sätta igång med pluggandet nu. Jag är duktig flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0