Ett bad och en lussebulle senare...

Usch vad jag är trött. De söta kattungarna är inte lika söta när de ska ligga tätt-tätt intill en, och defenetivt täcket. Gick upp minst 5 gånger för att flytta på dom, klappa tills de iaf blundade och sedan bädda ner mig själv igen. 2 sekunder senare har jag två stycken spinnande små pälsbollar brevid mig igen. Suck. Det är inte så mysigt som jag trodde.

Idag gick jag på min första stödundervisning någonsin, det kändes i hjärtat ärligt talat. Sen när har jag börjat behöva sånt? Efter 2 extra timmar i skolan måste det bannemig gå bra på Stökiometri-provet.

Nu sitter jag i soffan med min mysiga morgonrock och familjen + grannfamiljen + katterna och tittar på kanal 5. Bästa kanalen någonsin. Men nu ska jag krypa ner i sängen och stänga dörren om mig
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0