Kattallergi..?

Imorse flög jag upp ur sängen 07.26. Bussen skulle gå 33. Hur lyckad är jag inte? Till min fasa märkte jag även att mitt öga var svullet igen, och denna gång även grymt rött. Kul att jag skulle redovisa en timme senare. Jag börjar misstänka att jag har blivit allergisk mot kissemissarna.. :/ Får vänta ett tag till och se.
Anyway, Hann med 43 bussen iaf, hur det nu gick till.
    Redovisning om hur man gör katter självlysande som sagt. Gick helt okej, mina paintskills rocks.

Kvällen kommer bestå av plugg. Idrott och Matematik. Så ha en bra kväll alla icke NVare!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag tycker att dina skillzzz på pain är grymma, men jag förstår INGENTING av de :D haha. du får nog ha en privat redovisning för mig någon gång (;

2008-12-16 @ 23:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0