Lemmus Lemmus

Skola idag. No shit. Lunchen var den roligaste någonsin, bara att börja vänja sig med mina misstolkningar Vivvi och Agnes!
På svenskan har vi börjat med retorik, alltså läran om tal typ. Alltså ska vi redovisa om frivilligt informativt ämne inför klassen. Jag är bara exalterad inför det...! Lemmus Lemmus (ja, det ska stå två gånger) blir det för min del. För er som inte kan latin så är det fjällämmel. Vilket i princip är en hamster som lever i fjällen.
 
Imorgon ska jag in till stan, eller snarare stanna i stan med tanke på att jag är i stan största delen av min vardag. Där ska jag möta upp Agnes (den gamla då, haha) och vi ska köpa min efterlängtade väska! Som jag tydligen inte nämnt här alls, fy skäms på mig.

Men nu blir det nybakade lussebullar för min del!

 
Fjällämmel och min väska! Inte hundra på om jag ska ha brun eller svart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0