Lill-fredag

Torsdag idag. Lugn skoldag med endast två lektioner och sedan självklart de traditionella pannkakorna till lunch. Stannade kvar ett tag efter skolan och pluggade lite kemi - lite kul är det att när man slutar 12 så stannar halva klassen för att plugga. Nv-elever alltså.

Imorse vaknade jag med hemsk smärta över hela högra ögat (från mitt håll), var helt svullen, såg ut som att jag blivit misshandlat, helt ärligt. Övervägde att åka till skolan. Tillslut valde jag att ha emolugg och ta mig igenom skoldagen.
Men nu är jag äntligen hemma i den s.k. porrsoffan och med två kattungar springandes runt runt runt. Ikväll kommer agnes hit, vilket var ett tag sen.

Tv och plugg nu!

Kommentarer
Postat av: rikard

jag fick också någon cp sak i mitt högra öga i början av veckan! blev svullet med :S

2008-12-04 @ 17:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0