Mellandagsrea

Missade att blogga igår, men ah. Jag var trött. På förmiddagen var jag i forum med Malin och tittade på lite kläder. Hittade grymt söt kofta som jag ska köpa så fort jag känner att jag vill spendera pengar. Inhandlade även de snygga jeansen jag nämnde häromdan, det är ju trots allt mellandagsrea nu.
Senare på kvällen var det julafton igen då mamma kom hem från släkten med hennes och deras julklappar. Lite nya ansiktskrämer, örhängen och mer pengar blev det. Pengar är faktiskt mer uppskattat än vad många föräldrar tror.

Anyway. Eftersom jag slutade vara fattig igår drog jag in till stan med Rikard idag. Pga av beslutsångest kunde han inte köpa nåt men jag däremot köpte nya goggles, underkläder och linnen. Den höga kjol jag planerat att ha på nyår verkar inte vilja bli köpt med tanke på att jag inte kan hitta den någonstans längre -.- suck på den. Sedan drog vi vidare till forum (där jag verkar vara jämt numera) och fikade. Myspys.

Nu sitter jag iallafall här på golvet i mitt rum och väntar på att klockan ska bli 5 så att jag ska ta bussen/pendeltåget med Natalie till Elvira. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir alltid bra med er.

Nya brillorna, snart gäller det Elvira!


Koftan jag hittade igår.
 

Kommentarer
Postat av: elvira

Det är inte långt kvar!!

2008-12-27 @ 16:29:09
URL: http://ballaelvira.blogg.se/
Postat av: Malin

2008-12-28 @ 11:05:54
URL: http://Maliiiwn
Postat av: Malin

såna där hade william förut :O

2008-12-28 @ 11:07:26
URL: http://maliiiwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0