Nacka forum, Forum nacka

Eftersom jag inte hade några pengar med mig till julshoppingen igår blev det ytterligare en tripp till Nacka Forum idag. Eller Forum Nacka kanske det heter? Har aldrig riktigt förstått det där.
Anyway. Köpte iallafall mammas julklapp, så nu har jag köpt alla mina julklappar. Dvs 2 st, till mamma och till pappa. Jag vet, det låter lite som tusan. Men jag och syster byter ändå bara pengar med varandra så vi hoppade julklappar i år. Sen har jag och polarna bestämt att vi upplever något tillsammans istället för att ge impulsjulklappar till varandra. Skönt. Men ändå, på något himlans sätt, har jag grymt lite pengar nu. Dags att skaffa jobb? Jaaa-a.

Ikväll blir det hemmamys med Agnes och antagligen Ellen också. Längesen tjejer!

Så fort jag får kameran gott folk, då ska jag bli bättre på att uppdatera med bilder. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: ellen

Jodå även jag är med ikväll. Adam är segast på jorden så det blidde inget "leka" idag ;)

2008-12-22 @ 19:27:48
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0