Namnsdag

Min namnsdag idag (säg grattis?! haha) Just därför tog jag en sovmorgon. Omedveten det vill säga. 07.33 gick bussen och gissa när jag vaknade? Jo, 07.20 minsann. Hade det inte varit för Veronicas sms hade jag väl fortfarande sovit. Jag har nog aldrig gjort i ordning mig så fort som imorse, för jag hann faktiskt med 43 bussen. Alltså 20 minuter. Hur fan gick det till?

Efter skolan blev det lite stadsvandring med Agnes och jag köpte min väska. Upptäckte att den i princip är en mini-variant av den jag redan har, menmen. Den var billig och söt så why not. Ska ändå köpa en till väska sen i vår, haha.
Vi hann med en donut också! Riktigt gott.

Japanska prov imorgon. Vilket betyder plugg ikväll. Ska nog få lite tid till en lussebulle också, det är trots allt min namnsdag.

Kommentarer
Postat av: Rikard

grattis grattis :)

2008-12-09 @ 18:36:18
Postat av: ellen

tänkte på att det stod att anna hade namnsdag i min kalender nyss. Grattis! :)

2008-12-09 @ 18:51:46
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0