Summering av helgen

Fredagskvällen var den bästa på längelänge. Ont i halsen fick jag också efter allt skratt. Er får man minsann inte nog av!
Fredagsnatten var inte lika rolig, men det var alldeles för privat för bloggen. Hah!

Lördagen spenderades med old-good-times-folk. Alla möjliga känslor samlade där.

Anyway. Idag var det tidig morgon som gällde. Som alltid med Mårdbrant'sen. Dags för julshopping med dom, dvs agnes och hennes family. Mys på det, hittade mest saker till mig själv dock. När vi väl kom hem blev vi soffpotatisar och  det spelades guitar hero för min del. Middag hos grannarna, unusual va? Nu är det film på 4an som gäller, Heartbreak hotel tror jag.

Namnet på den snygga servitören vi hade i fredags ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0