Apelsiner

Nu kom jag på vad jag skulle klaga på! Folk som äter apelsiner på bussen. Först och främst för att det låter, sen för att jag är allergisk, alltså måste jag flytta på mig för att slippa börja gråta och nysa. Vet inte varför, men jag skäms nästan för att säga till. Som om folk inte skulle tro på mig, typ.
Det finns ju faktiskt en skylt som säger (iallafall mellan raderna) att folk med allergier ska sitta långt fram, vilket jag gjorde. Och det är inte bara jag, jag känner 3 pers till med citrus-allergier. Så ni som läser detta, sluta ät apelsin på bussen! ><

Nu ska vi "läkare" i klassen samlas och diskutera våra problem, i mitt fall självlysande katter.
Wish me luck
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0