Är vi tjejer sämre på att hålla oss?

Bio igår kväll. Förhandsvisning av My best friends girl, helt okej men en kärleksfilm är en kärleksfilm, dvs. väldigt förutsägbar. Man hör redan på namnet hur filmen kommer sluta.
Anyway, anledningen till rubriken är denna: Jag skulle då gå på toaletten 5 min innan bion, vilket visade sig bli en omöjlig uppgift. Kan du gissa varför? Jo, nämligen för att kön var 15 pers lång. Låter kanske inte så jättemycket, men tro mig, det är det. Jag förstår inte, varför är det alltid lång kö till tjejtoaletten? Har vi större behov av att gå på toa eller? Kan vi inte hålla oss lika länge? Jag menar, det är ju typ bevisat att killar inte kan hålla sig lika länge som oss tjejer. Dagens ilandsproblem må jag säga. Sen när man väl står där och ser alla småtjejer springa in till killtoaletten (som det såklart inte är någon kö till), varför får dom gå in där?! Så grymt irriterande.

Hur som helst. Nu sitter jag i skolan och väntar på tvillingarna som tentar av engelskan. Är jag avundsjuk? Som fan.
När dom väl är klara ska vi dra på bio och se Twilight och det ska bli lika trevligt som alltid när man är med dom.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0