Bloggtorka

Istället för att be om ursäkt för att inte ha bloggat på några dagar ska jag berätta lite om de senaste dagarna.
Skolveckan har rullat på som vanligt, med prov och redovisningar som gick bra. Mitt bild projekt "vad gör dina gosedjur när du inte ser?" blev lyckat och alla skrattade. Thank god for that. Några andras projekt blev man verkligen rörd av och vid ett tillfälle fick jag faktiskt hålla mig för gråt, haha.

Igår hände det nåt ovanligt. Jag satt som vanligt och väntade på 401an i Slussen då en sån där Ekman-buss rullade in på busshållsplatsen. Ni vet dom där skidbussarna? Hur som helst gick alla på bussen utan tvekan så jag ställde mig i kön och frågade busschaffisen om det verkligen var 401an. Vilket det var, så jag hoppade in i bussen och slog mig ner bland de grymt sköna stolarna och mysiga belysningen. Eftersom jag skulle hoppa av sist av alla (som vanligt) och chauffören behövde gå ut och snacka med en annan chufför släppte han av mig lite tidigare Snacka om vilka blickar man fick av alla som stod på gatan.

Anyway. Igår blev det myskväll med Ellen, Hanna och Agnes.
Sen satt jag uppe sent och väntade på sms. Som aldrig kom..

Kommentarer
Postat av: ellen

Jag var också uppe sent hela natten efter att jag gått hem. Fick tag på Adam till slut...

2008-11-22 @ 18:46:29
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0