Café 60?

Gymnasiemässa idag igen. Hur kul som helst, blev till och med frågad om jag fick betalt för att säga så mycket bra om min skola. Så är det verkligen inte, min skola är helt enkelt bristlös. Om man bortser från data-släpandet och trapp-springandet.
    Efter det anlände mamma som följde med mig på fotomässan som jag verkligen längtat efter. Dock var den en liten besvikelse, hade förväntat mig mera. Menmen.

Senare på kvällen då jag satt hemma och planerade ännu en myskväll framför tvn ringde Ellen och Valle och bjöd med mig till stan. Självklart sa jag ja och vi tog 401an till Slussen. Vi vandrade runt lite och hamnade till slut på Café 60 som alla varit på och pratar om utom jag. Så nu är jag också en av alla fikande tonåringar som spenderar sina kvällar där. Riktigt mysigt var det, bör göras om !
Pga av att jag gick upp alldeles för tidigt imorse blev det en tidig kväll. Och nu ska jag sova. Godnatt.



Lova mig att jag föralltid kommer ha iallafall en liten plats i ditt hjärta
..?

Kommentarer
Postat av: ellen

Weei på café 60! :D :D

2008-11-16 @ 19:51:56
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0