Fler besökare?

Idag blev det ännu en tripp till stan (ovanligt va?), med Angelina den här gången. Vi knatade runt i leksaksbutiker och klickade på varenda liten tass så att alla små djur började sjunga/dansa, kan man längta tillbaka mer till den tiden? På tal om barn såg jag världens sötaste små Canada-skor på Souk häromdan.
     Nu har jag även fixat mitt älskade Vista, jihoo på det. Dock försvann alla mina filer, men efter ett par timmar framför skärmen är allt återställt.

Mat nu och sedan kommer Ellen och Angelina hit för att fixa sig med mig inför Camillas maskerad ikväll! Ska bli riktigt roligt. Jag återkommer inatt eller imorgon.
De söta skorna! Finns även i killmodell(blåa)

Och juste! Jag har testat den där saken då man annonserar för sin egen blogg! Får väl se om besökarantalet ökar..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0