Första Advent

Till att börja med ska tvillingarna har ett stort grattis på deras 16årsdag! <3

Under gårdagen hann jag göra mycket men ändå så lite. Åkte ju och tittade på kissemissar, och nu är det bestämt. Nästa lördag flyttar dom in. yaaay. Senare blev jag lämnad ensam hemma så jag gick och köpte chips, godis och hyrde 10.000BC: Hyfsad film, men den dög som underhållning en lördagsförmiddag.
Under kvällen hade jag lovat mamma att hjälpa till i cafét på lillasysters fotbollscup så vi pallrade oss ner till idrottshallen. Jag orkade i typ en timme, sen rymde jag hem till Agnes. Vi hade skoj som vanligt, och som vanligt fastnade vi till slut framför icanhascheezeburger.com, allitd lika kul när man är trött.
     När jag väl kom hem därifrån blev det en del data-sittande för min del, halva natten rent ut sagt. Menmen, har man skoj med gamla polare så har man. Dig har man saknat you know.

Idag ska vi julbaka här hemma, det är ju faktiskt första advent. Leta fram adventsljusstaken ska jag också göra.
Men först: plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0