Fredag

Idag är en bra dag. Jag är ovanligt glad. Bara en, möjligen två vet varför.
Imorse gick jag som vanligt och filosoferade på tunnelbanan och bussen. Lite skoj är det alltid att alla (iallafall nästan alla) följer den oskirvna regeln att till höger till rulltrappor, oavsett riktning, står man still/går sakta och till vänster går de som har bråttom, alltså fort. Själv är jag en höger-människa, gillar som sagt att ta det lugnt och slippa alla roade blickar då man halv-kutar för att hinna med bussen/tunnelbanan.

Hursomhelst. Fredag idag. Jag har inte mycket planerat än hemma kväll med mamma och grannfrun (haha på den) men jag får iallafall chips och cheese crunch! alltid lika gott. Nu ska jag äta mormors köttbullar till middag och sedan ska jag och mamma skjutsa syster till hennes polare.

Jag finns på mobilen gott folk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0