Halk-risk

Bara jag som redan tröttnat på snön?! Visst är det mysigt när man sitte inne, under en filt och med en kopp varm choklad. Men verkligen inte när man ska ta sig till skolan i snöstorm, nej uschuschusch. Halt som f-n är det också, såg en tjej som halkade och halvt slog ihjäl sig när hon sprang till tunnelbanan. Fick ärligt talat hålla mig för skratt, men återigen, stressa ner folket! Nästa tåg går ju 2 min senare. Herregud. Det var något mer jag skulle klaga på, men det har jag tydligen glömt. Och tur är väl det.

Anyway. Idag har jag ont i ryggen. Men mamma är gullig och har lovat mig massage ikväll.
Caféet var stängt idag också, varför?! Just när jag behövde en chokladboll som mest.

Nu blev jag precis lämnad ensam hemma, så jag ska väl ta och glo lite på tv, äta en lussebulle och ta det lugnt.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0