"Jag är läkare"

Skola idag, såklart. Fortsatte med vårat, enligt mig, roliga biologi-projekt. Vi i min grupp fick uppgiften att göra katter självlysande med gener från eldfulgor och jag fick karaktären Läkare. Alltså så ska jag utifrån en läkares perspektiv skriva fakta om den här uppgiften, ta reda på risker och andra möjliga alternativ. Intressantintressant.


Efter att jag tagit mig igenom den korta skoldagen tog jag en tripp på stan (ja, ensam, det är faktiskt väldigt skönt ibland) som resulterade i en ny väska, mössa, örhängen och presenter till pappa och camilla som fyller år snart !
     Nu ska jag begrava mig i matteläxor, det är otroligt vad man missar av att vara borta från en enda lektion. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0