Saknad

Jag behöver höra din röst, jag behöver höra de där tre orden, jag behöver den där extra kramen, jag behöver dig. Men nu står jag här ensam, utan dig. Minuterna, Timmarna, Dagarna går. Allt jag har i huvudet är dig. Du,du,du,Du.
Mobilen plingar till, och varenda gång smset är från dig skiner jag upp och känner hur lycklig jag blir. Kommer det någonsin bli lättare? Hur vet man när det är dags att gå vidare? Det enda jag vill är ju att det ska vara vi. Allt skulle bli bra då. Jag skulle älska dig mer än någonsin, vi skulle bli ett.
Jag kan inte beskriva i ord vad du betyder för mig men jag hoppas ändå att du en dag, någongång, ska förstå hur jag känner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0