Se upp för 16åringen

Godmorgon(dag) världen! Någon mer än jag som puttade ur mig själv ur sängen imose..? Har aldrig varit så trött. Nej usch, att få tillbaka mitt Genetikprov piggade verkligen upp. Iofs får vi ju inte betyg men efter att ha sett rubricsen Peter (min mentor) fyllt i är jag totalnöjd. Inte visste jag att när jag pluggat asdåligt inför det provet kunde prestera så bra. Credit till mig.

Igår efter skolan mötte jag upp Agnes på stan. Vi tjockisåt lite på donken och gjorde sedan den 2 minuter långa synundersökningen som behövs för att få börja övningsköra som den 16åring jag är. Efter det dumpade jag henne i Slussen och mötte istället upp lillasyster Emma och mamma för att äta middag på Jimmy's Steakhouse på söder. Där var det lugnt och skönt, väldigt god mat och grym service.
Där fick jag även mina presenter, pengar och pengar till mobil (Haha). Nu ska jag bara välja mobil och jag funderar att härma Elvira med LG Shine för att den är assnygg och tufft som tusan.

Nu har jag även fixat lite med desginen. Dock ska jag försöka lära mig html bättre och fixa till ännu mer. Men det kommer ni ju märka så kanske onödigt att berätta.
Dags för datakunskap!

Kommentarer
Postat av: elvira

Hahaha Obaaaamaaaa!

2008-11-04 @ 16:38:53
URL: http://ballaelvira.blogg.se/
Postat av: Anonym

haaallå, lite creds till mig som fixade din rubrik fanskap till bild? (A)

2008-11-04 @ 16:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0