Tallin

Ja juste, Jag var i Tallin som sagt. Eller ah, spenderade väl den mesta tiden på båten med mamma och Emma men det var mysigt det med. Under fredagen gick vi i land och in på Tallink Spa Hotel där jag skulle få njuta av två stycken behandlingar. Först var det ansiktsbehandling som gällde, dock blev jag lämnad ensam i det där lilla rummet två gånger 15 minuter av någon anledning, första gången med en sak som sprutade ånga i ansiktet och sedan med en stickande kräm. Vill man bli fin får man lida pin.
Efter det var det kroppspeeling och lavastensmassage. Det började med att jag fick duscha och sätta på min endast ett par små pappers-string-trosor, helskumma. Porrigt och väldigt komiskt var det när jag låg där i princip naken och blev insmetad med grus. Hur som helst, sen fick jag duscha igen. Massagen med lavastenarna och varm olja var iallafall riktigt skön och sen dess har jag luktat olja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0