Tvillingdag

Kunde inte sova inatt. Inte imorse heller. Har ingen aning om varför. Så därför blev det en tidig morgon idag. Det var sedan i fredags bestämt att jag och tvillingarna skulle dra och träna och sedan ta en tripp på stan. Jag plockade fram datan och slog ihjäl tiden fram till 12, då bussen gick, med plugg.
Helt plötsligt var klockan halv 12 och jag fick lite panik då jag fortfarande satt halvt påklädd, osminkad och utan packad väska. Snabbt på med kläder och smink, packade väskan och upptäckte att mina springskor var putsväck (och man får inte vara på gymmet utan skor -.- ) så jag sprang över till mamma. Där fanns inga skor, sprang därför tillbaka till pappa. Inga skor där heller. Tillbaka till mamma, där jag ringde och nästan skällde ut henne utan anledning för att mina skor var borta. Don't mess with stressad Anna. Hittade till slut skorna, i E-m-m-a-s rum.
Anyway. Tog bussen och tunnelbanan till Odenplan där jag mötte upp tvillingarna Veronica och Agnes. Vi tog ytterligare en buss till Odenplan, eftersom vi är för lata för att gå dit, haha. Tränade skiten ur mig, kändes bra.
Efter det var det fika/lunch-dags på Coffeehouse by George , där jag köpte svindyr choklad och en muffin. Menmen.
Lite skohandlande hann vi också med innan jag drog mih hemåt. Träffade Ellen på bussen, men vi hann inte säga mycket innan båda två i princip somnade.

Nu sitter jag och väntar på Agnes (inte tvillingen) som ska komma hit med russin. Vi ska nämligen baka lussebullar!
Namnam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0