Twilight

Filmen igår kväll var asbra. Nästan så att jag känner för att läsa böckerna, även om det skulle förstöra att jag redan sett filmen. Den var lite en blandning av romantik, thriller, action och drama. Allt i ett lixom, haha.
Några stunder då jag halvt började gråta också, fan ta perfekta killar.

Skoldagen idag var kort och bra, fick tillbaka min labbrapport med bra resultat vilket gjorde mig glad. Nästan allt jag fått tillbaka hittills har jag fått bättre resultat på än väntat. Och det säger jag inte för att skryta utan för att få mig själv att inse att jag borde börja tro mera på mig själv.
     Efter skolan åkte jag hem och slocknade i soffan direkt. Sen ringde Agnes och väckte mig, sötnosen va.
Nu gick pappa precis och lämnade mig ensam hemma, vilket jag inte gillar. Undrar vad som har hänt egentligen, jag brukade älska det.

Nu ska jag laga fiskpinnisar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

LÄS DEM! du kmr inte ångra dig! : )

2008-11-27 @ 20:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0