ALLA HAR BRÅTTOM... UTOM JAG

Imorse när jag trängdes med alla andra som skulle till jobbet/skolan på tunnelbanan tänkte jag på hur sjukt stressade alla är.
Varenda morgon känns det som om jag är den enda som tar det lugnt, och verkligen går mellan kommunikationsbytena och tittar runt på alla kosymnissar. Det är faktiskt riktigt underhållande, ni ska bara veta hur många det faktiskt är som småspringer fram och knuffar undan alla andra som om han/hon var den enda på hela perrongen som hade bråttom. Varför inte gå upp 10 minuter tidigare, ta den tidigare bussen/tåget och på så sätt kunna slappna av och inte komma halvt död av stress till jobbet? Det är sååå mycket bättre, både för hälsan och psyket.


SLUTA STRESSA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0