Det vankas födelsedag

Tjejmiddag, myskväll, familjeumgänge, resa bort eller langa stor fest? Vad gör man egentligen på sin 16-års dag?! Jag fyller ju år om 2 veckor och en dag och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. För första gången någonsin fyller jag år på en skoldag (alltid varit på höstlovet annars) så det blir nog inget mer än att umgås med familjen på själva födelsedagen. Men under höstlovet ska jag firas fan! Några förslag på vad jag kan dra till med? ;o
Just nu är tjejmiddag med de närmaste högst upp på listan, men jag får se. Vilka vill komma i sånna fall, haha?

Denna söndags morgon har jag varit duktig och installerat mammas nya dator och efter att jag gjort lite pannkakisar till mig själv ska jag rensa garderoben. Jag behöver verkligen nya kläder så varför ska allting kosta så jäkla mycket?! ><
Nästa utmaning; Jobba häcken av mig för att tjäna pengar.

Ikväll ska jag gå på yoga! Det var längesen det. Kostar mig 100 kr men vafan, det är nog värt det.

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag vill fira diiiig!

2008-10-19 @ 16:22:23
Postat av: ellen

haha du får väl ha något mittemellan allt. Stor fest för dina närmaste med middag eller nåt.. haha ;)

Åh jag hade tänkt komma i sånna fall vill jag bara meddela ;)

<3

2008-10-19 @ 16:38:52
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0