Ensam hemma

Det är faktiskt lite gulligt att även om jag inte bloggar under några dagar kikar ändå folket in här på min blogg. Ni förtjänar en varsin hattifnatt! (vilket är en bra sak att få).

Hur som helst. idag har jag äntligen blivit klar med min labbrapport. Den landade på 10 sidor; höjt självförtroende till mig, dock sänkt igen då i princip halva klassen skrivit runt 15 -.- Menmen, ibland är kort och koncist bättre. Vi får la se hure blir.
     Idag fick vi se film på engelskan - The full monty som handlar om ett par 40+ killar som ska börja strippa för att tjäna pengar typ. Jaa.. ni kan ju gissa hur bra den är, haha. Väldigt skoj faktiskt, fast samtidigt väldigt udda.

Sovmorgon imorron! Guuud så skönt. Välbehövt också.
Nu sitter jag ensam hemma och har tråk.
Rädda mig någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0