Genetik och planering

Pluggpluggplugg. Hur orkar jag? Just nu äre genetik som gäller, stort prov imorgon. Men det ska nog gå bra, jag har iallafall hoppet och tron på min sida.

Planeringen inför tjejmiddagen är i full gång också. Dock kanske inte så mycket att planera, men en lång inköpslista blir det allt. Jag är riktigt taggad nu, det här ska bli superduper! :) Kom gärna med förslag på vad vi skulle kunna göra efter maten!

Nu ska jag sova. Godnatt bloggen. Godnatt pluggandet. Godnatt alla.

Kommentarer
Postat av: ellen

Haha okej, men det låter som en helt okej idé ;)

Vilka tjejer ska du bjuda då? :D

puss på dig!

2008-10-22 @ 20:38:19
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0