I DON'T LIKE MONDAYS

Måndagar är verkligen den värsta dagen av alla, man har lixom knappt hunnit vila ut sig från föregående vecka och så ska man upp tidigt igen och pallra sig till skolan. Nej usch fy blä. Dock är skolan rätt uppiggande med alla polare, men bortsett från det skulle jag mer än gärna bara vilja ligga hemma och sova varenda måndag ! ><

Just nu har jag lunch och sitter på golvet med min kära lilla dator och väntar på att mentorstiden ska börja. skojskoj.
Efter skolan funderar jag på att stanna i stan och testa dom där skorna jag vill ha, bara för att sukta mig själv tills jag köper dom, haha. Grymt bra sätt att tvinga sig själv att sparar ihop pengar!
Hörde av Veronica att det var 30 % där på Wedins nu eftersom den kedjan har blivit köpt, perfekt tillfälle att köpa mina älsklingar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0