Ikea

Jag ber om ursäkt för gårdagens icke-bloggande. Var knappt hemma under dagen konstigt nog.
Hur som helst, IKEA ja. Jag och far åkte dit för att titta på soffbord. Gud vad jag älskar IKEA, vet inte riktigt varför men det gör jag  verkligen. Det är bara så underhållande att gå runt där, titta på alla gravida tjejor (vad är det med folket och att vara gravida nuförtiden?!), lyssna på små söta ungar och deras föräldrar som diskuterar vilken färg på soffan som passar bäst till rummet.
Men bäst av allt: varenda gång jag är där, vilket har blivit rätt ofta numera, så försvinner det alltid 2-3 ungar. jag menar, håll koll på era barn för gud skull! Det är ju dom ni ska älska mer än allt, det minsta ni kan göra är väl att sluta tjafsa om soff-färgen och sätta koppel på ungen eller nåt.

Inlägg om insparken i fredags kommer om nån timme eller så. Nu ska jag ut och promenera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0