(Inte) Hockey på Hovet!

Anledningen till rubriken är denna: Jag, Malin och Linn skulle idag mötas vid Hovet för att titta på Alexanders hockey match mot djurgården. Men så blev det icke! Och vet ni varför? Jo, för att vi inte kunde hitta den jäkla ingången -.- Haha. mobbat värre jag vet, men varenda liten dörr var låst! Så efter 5 varv runt hovet gav vi upp och åkte hem.
     Efter det tänkte vi ta ut malins hund Gizmo och min grannes hund Rambo.. vilket inte heller genomfördes, eftersom dom små valparna inte vill hålla sams. Så jag tog en egen liten promenad med honom, försökte som vanligt få honom att sluta dra.. men det lär han sig väl med tiden hoppas jag, som hans husse säger.

Hur som helst. Nu har jag precis ätit upp min andra hamburgare för dagen - inte ofta man äter det inte.
Dags för mig att återgå till mitt studerande som jag ännu inte är klar med, även fast jag spenderat i princip hela dagen åt mitt det. Återigen. Wish me luck

Kommentarer
Postat av: Malin

haha pinsamt ju sprang runt hovet 15 varv:o

2008-10-15 @ 23:35:32
URL: http://maliiiwn.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=111478

Gratis makeup, hur lätt som helst att tjäna ihop pengar. Inga förbindelser eller liknande.

/ MVH Hanna

2008-10-16 @ 19:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0