"Men katten hittar hem"

Gårdagens tidiga kväll innehöll film tittande och sovande för min del. Inte utan min dotter var filmen och den var riktigt bra faktiskt, dock väldigt partisk.Men jag har boken kvar att läsa så får väl se om den är lika bra.

Tidig morgon idag, stan med Agnes som gällde. Där spenderade vi ca 4 timmar med fikande och kläd-provande. Skojskoj. Hittade en hel del saker vilket passar bra eftersom jag fyller år om 2 veckor och inte har någonting på min önskelista än så länge. Roligaste idag var ändå agnes felsägande på bussen hem; "men katten hittar hem". Otroligt roligt och synd för folket att jag inte orkar försöka förklara vart det kom ifrån, hah!

Kvällen ska nog spenderas hos rikard och det blir väl filmtittande antar jag.
Ska nog sova tidigt idag med, alltid skönt.

Kommentarer
Postat av: ellen

Spendera kvällen hos Rikard? :o Bara som vänner numera eller?! berätta sen ;) puss på dig!

2008-10-18 @ 18:10:56
URL: http://ekw.blogg.se/
Postat av: yourmamas'secretlover

hahahah ja den var klooockren ;) ;)

2008-10-20 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0