Orientering

Ja, idag var det då dags att visa mina orienteringsskills i Haga parken. Jag sprang med Cassandra som pushade mig till att springa allt vad jag hade, jooobbigt. Faktiskt så är jag rätt stolt över mig själv, tog alla kontroller och var i mål i tid!
Levde i alla fall upp lite till min mentors förväntningar efter att jag råkat nämna att jag tävlat i orientering -.-
     Efter 2 timmars springande och halkande runt i skogen följde Hanna med mig hem och vi hade myspys med film och godis. Lagade kunch gjorde vi också - fattiga riddare och pannkakor is the shit <3

Ikväll händer det inte så mycket, blir väl lite plugg antar jag. Går man NV så går man...
Och imorgon ska jag först och främst inte se till att jag försover mig (som jag lyckats göra ett par gånger på senaste tiden), sen blir skola såklart och så Insparken som sagt på kvällen. Ser verkligen fram emot det :)

Nu ska jag mejla min bildlärare! haha.

Kommentarer
Postat av: ellen

PS. Harald skulle inte gå om han inte ångrat sig ;) D.S

2008-10-10 @ 17:05:11
URL: http://ekw.blogg.se/
Postat av: ellen

Haha nej jag snackade precis med honom innan vi slutade och han sa att om jag skulle gå så skulle han gå. Och jag skulle ju inte gå och då skulle alltså inte han heller gå ;) haha (a) förstod du? ;)

Jag ska ska hälsa det ;)

<3

2008-10-11 @ 19:43:21
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0