Överröstad Wall-E

Dagen började med sovmorgon och sedan lite tv-tittande med kusinen Sara som bor här över helgen. mysmys.
Sedan föreslog mamma att jag, syster och Sara skulle hitta på något istället för att nörda oss framför datorn/tvn, bowling eller bio var alternativen. Vilket resulterade i tajfs som vanligt men efter lite dividerande blev det bestämt att vi skulle se Wall-E på Rigoletto.
Mamma skjutsade in oss till stan och vi begav oss till biografen. Där var salongen fullproppad med 2-6åringar -.- yaay. Filmen var alltså inte bara med svenskt tal utan också halvt överröstad med "maaammma! jag måste på toaaaa!", "varför sa han så?varför mamma?", "är det slut nu?", "jag vill ha godis mamma!". suck på det lixom.
Menmen. Filmen var ändå helt okej och det fanns faktiskt ögonblick då jag fick hålla mig för gråt.

Nu sitter jag och experimenterar lite med en design till min vän Emelies blogg, bäst för er att ni checkar in henne sen! Lägger till länk senare.

Och nu äre kladdkake-tajm. Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0