På en annan nivå

Som förväntat gick matteprovet åt h-lvete idag. jihoo. Good luck att klara Men med tanke på att i princip alla som gjort provet fått IG så ska jag väl inte oroa mig allt för mycket. Men oj oj vad irriterande sånt här kan vara, veckans samtalsämne jaa-a!
Anyway, nu sitter jag här och knaprar på en morots-klyfta(?) och klurar lite på labbrapporten. Ytterligare ett av veckans ständiga samtalsämne. Men jag måste medge att det är skoj med en klass som man verkligen kan diskutera saker med, där alla har sin egna åsikt lixom. (menar inte att dom i min förra klass inte hade det, men ah. Det ligger på en annan nivå nu).

Kvällens planer är fortfarande ej bestämda. Vi får se, vi får se.
Mat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0