Pluggish

Imorse hade jag sovmorgon till 12 (vilket betyder att jag måste upp halv 10 iofs, menmen). Kärlek till sovmorgonar ändå!
Tog mig direkt till Universitetet och Frescatihallen där jag och klassen skulle spela badminton - en sport jag faktiskt tycker är riktigt skoj, och om jag ska skryta lite, är rätt bra på, haha.
     Efter skolan stressade jag till URs inspelningsstudio för att vara med på inspelningen av Snacka om nyheter vilket är ett av alla dessa humorprogram, nästan identiskt med ExtraExtra som var på för några veckor sen. Dock underhölls jag och  skrattade mig igenom den väldigt korta timmes-långa inspelningen.

Hursomhelst. Nu måste jag verkligen studera lite Biologi, diagnos imorgon! ><
För er som ej vet så har min skola den faktiskt väldigt bra proceduren att först ha diagnos inom ämnet som sedan kompisrättas och några dagar senare kommer provet på samma sak. Riktigt bra för att lära sig vad man behöver plugga lite extra på!
Dessutom älskar jag NO-ämnena och har ju valt NV så ska icke klaga på att det är mycket plugg, vilket jag gör ändå...
    Och usch fy, nu har jag hamnat i den vanliga blogg-fällan. Nämligen att börja blogga om vad jag gjort under dagen. Ska försöka skärpa mig och skriva om lite mer intressanta saker !

Wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0