Tallin

Idag beger jag mig till Tallin för er som inte redan vet. Det blir la spa för hela slanten, och därför hinner jag icke springa runt på stan och shoppa loss. Menmen, en ansiktsbehandling och lavastens-massage sitter ju aldrig fel. Dessutom ska det nog bli skönt att få komma bort ett tag, det kan jag behöva, även om jag lider av svår hemlängtan.

Igår blev det en tripp på stan med agnes för att leta klänning till mig inför lördag. Hittade dock inga snygga till ett bra pris så jag får rota lite i garderoben här hemma istället. Blir nog bra förhoppningsvis. Senare på kvällen tittade rikard in här, alltid lika trevligt.

Jag ankommer åter till Sverigeland på lördag morgon men då blire storhandling till kvällen så jag får se när jag hinner kika in här, men jag ska göra mitt bästa!
Ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: ellen

Ha det bra i Tallin! Vi ses på lördag :) pusspådig.

2008-10-30 @ 12:05:11
URL: http://ekw.blogg.se/
Postat av: Filippa

Ha det bra!

2008-10-30 @ 12:57:34
URL: http://flings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0