TUNNELBANEBLOGGARE

Tillbaka till mitt beskådande av folk på tunnelbanan. Imorse satt jag brevid en snubbe som verkligen stank kaviar och ägg, jag fick hålla mig för kväljningar de hela 10 minuterna jag åkte >< Tunnelbanebloggare är något man nästan ska satsa på, haha. I Princip varenda dag händer det nåt intressant! Menmen.
      Nu sitter jag på Estetisk verksamhets-lektionen och försöker komma på vad för sorts projekt jag ska göra, fota ska jag göra iallafall, gäller bara att komma på vad. Mitt första förslag var "Ett småkryps liv", men sen insåg jag att det inte finns så mycket kryp ute längre -.- Så nu har jag nästan ingen aning.
Några förslag?

Ikväll blire bio för hela slanten. Nämligen komedin Stepbrothers som har premiär imorgon, pappa har som vanligt förhandsvisningsbiljetter.

Men Nu kommer läraren för "personlig handledning", alltså måste jag kila.



Kommentarer
Postat av: ellen

åååh, anna du måste hjälpa mig med en ny design, jag fattar nada hur man gör och är galet trött på hur min blogg ser ut!!! :D <3

2008-10-02 @ 16:13:43
URL: http://ekw.blogg.se/
Postat av: Malin

annars gör jag gärna en design till dig om du vill, helt for free liksom :)

2008-10-03 @ 09:50:28
URL: http://maliiiwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0