Origami

Tjolahopp!
Idag kom jag och min grupp på delad första plats i tävlingen om vem som kunde göra den bästa turist-broschyren. Mitt pris: en penna och ett mini-spel. jihooo!
     Sedan var det dags för Origami på japanskan, riktigt roligt men väääldigt pillrigt och extremt beroende framkallande, jag och Petra satt kvar typ 15 min efter lektionen med läraren för att vika en groda (a)
     Denna kväll har jag sysselsatt mig med att fixa Ellens blogg-design, vilket har varit skoj. (Nämner inte att jag satt helt
ensam hemma med alla lampor släckta för då låter jag psyco) Haha. Ni kan spana in henne här: www.ekw.blogg.se
nya skorna som jag lovade ta bild på!
mina origamis! (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0