Årets första grillkväll

Igår skulle det bli en glass i solen med tjejorna, men då vädret inte var på topp blev det en brownie i gallerian istället. Lika trevligt det. Sedan drog vi till ekerö och tvillingarna där jag, belinda och agnes fixade planeringen inför våran idrottslektion medans resten av tjejerna åkte och handlade mat. När vi, efter typ 2 timmar, blev klara var det dags för grillning. Hur mysigt som helst med grillkorv, marschmallows, musik, dans och massor av skratt!
     Kvällen avslutades med skräckfilmen The Shining och 1 ½ timmes resa hem. Tack gud att jag hann med bussen md 2 minuters marginal och slapp sitta i slussen i 30 minuter. Det hade jag seriöst inte överlevt.

Idag har jag varit ensam hemma hela dagen. Känner mig riktigt duktig nu, för idag har jag både solat, pluggat, städat massor och bakat. Det ni! Dags för middag nu.


Bilden är snodd från ballaelvira.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0