Bättre än inget

Vaknade alldeles för tidigt imorse då mamma och emma gick upp vid halv 7. Inte kul inte. Somnade dock om igen och kunde lugnt gå upp runt 10 och ha huset för mig själv.

När mamma kom hem ett par timmar senare åkte vi nästan direkt in till stan och för att söka sommarjobb. Jag är grymt sent ute och därför är det fullt typ överallt, menmen. Får skylla mig själv. Fick iallafall lämna in några cv:n på diverse ställen, plus de ställen jag sökt till på internet. Får hoppas på det bästa!

Snart ska jag ta bussen till slussen och åka vidare mot Natalie där kvällen och natten ska spenderas med henne och resten av tjejorna. Har aldrig varit hemma hos henne så det ska  bli spännande. antagligen riktigt roligt också.

Imorgon blir det möjligtvis till att umgås med Rikard, annars plugg. Hoppas på första alternativet, för plugga vill jag inte göra minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0