Bodypump

På gårdagens idrottslektion blev det ett Bodypump-pass. Dvs. träning med skivstång. Jobbigt som jag vet inte vad. Eftersom jag heller inte är speciellt tränad (läs: spaghetti-armar) blev det gaaanska tungt. Vilket har resulterat i grymt hemsk träningsvärk idag, kan inte gå ner för trappor, fråga bara agnes som fick skämmas ihjäl lite när jag kämpade mig ner sidledes i stadens trappor.

Jag var alltså i stan idag med agnes och hennes polare Anna. Dock så drog anna efter ett tag och jag och agnes tog en brownie innan vi tog 401an hem. Blir ytterligare en tripp till stan med henne på fredag innan hon lämnar mig för att åka till Sälen (tror jag..) Bäst för henne att hon saknar mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sälen it is! och sklrt bejbi guuurl. :* <3

2009-04-01 @ 21:33:58
Postat av: shit vad det är din mamma

sälen it is! sklrt jag kommer bejbi guuurl. :* <3

2009-04-01 @ 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0