Borta bra, men hemma bäst

Jahaja. Då var man hemma i mitt älskade Stockholm. Kom hem runt 11 imorse, efter väldigt många timmar i bilen. Varför åkte hem vi hem dag för tidigt då? Jo, för att både jag och lillasyster åkte på magsjukan som sakta men säkert spred sig i Vännäsby. Inte kul inte.

Men nu är jag hemma iallafall och magsjukan är bortblåst. Dock har jag fruktansvärd huvudvärk och kan knappt ställa mig upp utan att bli yr. Så jag kommer nog ligga kvar här i sängen resten av dagen. Måste verkligen bli frisk innan tisdag också, då ska vi ju ha våran idrottslektion.

Åter till vattendrickandet (för huvudvärkens skull) och filmtittandet. Återkommer med uppdatering om mina äventyr i Umeå och Vännäsby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0