Golfboll till öga

Imorse när jag vaknade kunde jag knappt öppna mitt ena öga och när jag suddigt tittade mig själv i spegeln upptäckte jag att ögat var helt svullet. Mina tankar for tillbaka till gårdagen då mitt öga kliade förfärligt, antagligen pga av min pollenallergi.
Ringde mamma och vi bestämde att jag skulle gå till skolan ändå men inte gå på idrotten. Dock gick svullnaden ner under dagen så jag fick lite problem att förklara varför jag inte skulle vara med, menmen.

Den enda lektionen jag alltså var på idag var Biologi. Nytt grupparbete på gång, den här gången fick vi åka ut till olika ställen i stockholm för att plocka in växter, insekter och vatten för att sedan undersöka och skriva typ 5 A4 om dess påverkan på varandra och andra faktorer som påverkar dess utveckling. Kul va?

Fotade lite idag också. Jag måste verkligen, verkligen komma igång med det igen. Jag är bara så himla duktig på att skjuta upp saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0