Headshot

Jag ursäktar det extremt långa blogguppehållet med att jag har varit död sen de 5 km jag sprang (läs: gick) igår. Det var inte kul inte. Speciellt inte när de som sprungit klart sitter och glor på en medans man avslutar sitt eget lopp. Menmen, fick inte den sämsta tiden iallafall.

De första timmarna av denna fredagen spenderades med redox-reaktions-beräkningar och Matte B-geometri, samtidigt som jag var riktigt hungrig och 7 killar i klassen spelade cs med både hög ljudeffektsvolym och en massa skrik mellan varandra, snacka om ont i huvudet jag hade efter det. Men jag överlevd iallafall och efter skolan blev det lite solande i kungsträdgården med Agnes.

Kvällen ska även spenderas med henne och jag antar att det blir till att ligga och ta det lugnt framför tvn. Precis som alla andra fredagar, grymt skönt.

Kommentarer
Postat av: din sjuttioandra beundrare

hihi soffpotatizen!

2009-04-17 @ 19:43:15
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, imorgon utses en vinnare som belönas med en länkning!

2009-04-18 @ 15:30:23
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0