HP

Eftersom hampus segade som tusan och det var längre mellan våra bostäder än vad vi trodde så blev det inte mycket tid till att umgås i torsdags som bestämt. Därför ombokade vi till fredag istället. Funkar ju lika bra det.
      Fredagen bjöd iallafall på allmän barnvaktning av Floyd då han lärt sig att stå upp och river ner allt han får tag på. Fast han är den sötaste jag vet ändå.

Anyway. Hampus ringde vid 4 och sa att han, hans flickvän och en polare till honom anlände till Umeå runt halv 8, vilket gjorde mig sådär lagom otålig. Kul att sitta hemma och inte göra någonting i 3½ timme. Men tiden flög förbi och snart så satt jag i baksätet på en bil brevid en grabb vid namn Erik och hade Hampus med flickvän i framsätet. Vi började med att förfölja en bil för att se om vi kände han som körde. Efter 20 minuters jagande upptäckte vi att vi inte alls kände honom och att vi hamnat en bit utanför Umeå. Som tur var visste jag vart vi var någonstans och vi kunde lugnt åka till busstationen där vi skulle hänga tills Hampus buss mot stockholm kom.

Även om vi inte hann träffas så länge hade jag riktigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0