I don't like mondays

Var som sagt hemma hos Natalie under lördagskvällen och natten och kvällen blev både rolig och trevlig, med youtube-klipp och skratt.

Söndagmorgon blev inte lång inte, eftersom jag skulle hem för att umgås med Rikard. Därför pyste jag ensam hemåt runt 11 för att landa i soffan hemma hos mor min 1 ½ timme senare. Där väntade jag på rikard ett långt tag innan han ringde och sa att han redan var framme hos min pappa där vi skulle hänga. Snabbt på med skor och jacka och över till pappa. En smärre chock slog mig då rikard hade snaggat sig, men det såg iallafall bra ut när chocken övergivit mig.
Anyway, vi såg filmen Seven som var hyfsat bra, dock äcklig.

Hem för att äta när rikard åkt hemåt och sedan blev det tv-kväll som de flesta söndagar. Somnade rätt tidigt eftersom det var dags för ännu en måndag i skolan idag. Skoooj.

Idag är det mattediagnos och kemiplugg som gäller, inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0