Inga krav på den som är först

Dagen med det stora D:t idag. Dags för den egenledda idrottslektionen med Belinda och Agnes. Core/Pilates/Yoga var det på schemat. Jag var så grymt nervös och allt gick väl inte som det skulle kanske, men det blev ändå bra. Dessutom var vi 3 de första som hade egen lektion, kraven kanske inte är lika höga då. Fick helt okej feedback så vi får väl se vart betyget landar.

Kemi-diagnos idag också. Antingen har jag blivit bättre på kemi eller så har diagnoserna blivit enklare. Kan ju allltid hoppas på det första alternativet. Nu har jag hittat sladden till min kamera också, så senare ikväll blir det ett bildinlägg med diverse bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0