Jag är en mes

Egentligen har jag ingen lust att blogga, men nu när jag ändå sitter här så tänkte jag varför inte.

Igår hängde jag ett tag ute i saltsjöbaden innan jag åkte vidare till stan för att träffa Elvira och Vivvi. Vi tre mötte upp Natalie och pyste sen hem till Elvira där vi skulle sova. Både gårkvällen och dagens morgon spenderades mestadels på studsmattan och jag har nu insett vilken mes jag är som inte vågade göra volter och diverse saker. Men är man livrädd för att göra illa sig så är man!

Runt 12 drog jag, Natalie och Vivvi in till stan där jag inhandlade en ny bikiniöverdel, som jag naturligtvis inte tagit kort på. Grymt ovanligt va? Sedan blev det bråttom hem till Agnes för min del och vi två tog en långpromenad runt Flaten, tog faktiskt 1 ½ timme.

Nu har jag precis gjort mattediagnosen igen. Tyvärr är det fortfarande två superenkla uppgifter som jag inte klarar av. Min hjärna måste ha somnat eller nåt. Ska ta och klura på de två ett tag till, sen blir det tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0