Sommarjobb, here I come!

Idag var en bra dag. Om ni bara visste hur tacksam jag är just nu. Jag har nu äntligen, med nästan 100% säkerhet, fått ett sommarjobb! Glassförsäljning på Wayne's coffee blev det till slut. Vilket jag är väldigt nöjd med. Möjligtvis får jag även göra annat om jag är duktig, så jag får se till att skärpa mig och sköta mig grymt bra minsann.

Fick tillbaka betyget för engelska debatten idag också, och det gick mycket bättre än jag trott. Långt ifrån högsta betyg men samtidigt långt ifrån vad jag förväntat mig. Awesome

Nu tittar jag på Grey's, har hemsk växtvärk och ska snart ta med kissemissarna till Nackas djurklinik för att ge dom en varsin spruta mot kattsnuva.

Sammanfattning av dagen: Plötsligt händer det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0